η καλύτερη ιστορία

Βεβαίως και έβρεχε. Μετά μου ’ρθε η εικόνα μιας στρυφνής στρουθοκαμήλου. Δεν της αντιστάθηκα. Στην τελευταία διακοπή ρεύματος, που με βρήκε πάλι μέσα στον ανελκυστήρα είδα τέσσερα ολόκληρα όνειρα. Νοίκιασα και πενήντα εφτά τετραγωνικά και μένω μόνος και έχω και μισθό. Θέλω να πω βελτιώνομαι. Και γαμάω και συχνά. Έρχονται εδώ και δεν με πειράζει αν μείνουν τη νύχτα. Έχουν κόψει τα πολλά λόγια. Παίρνω άνετα τριάντα κάμψεις. Και πήρα και γάτα, τη λέω Λολίτα, είναι λευκή με γαλάζια μάτια, όχι ολόλευκη, ενενήντα πέντε τοις εκατό λευκή. Και την πάω και στον κτηνίατρο. Έχω βεράντα πεντέμισι επί δύο και πήρα και γιασεμιά και πανσέδες και κακτάκια και αμμουδιά για τις βιολογικές ανάγκες της Λολίτας. Και σταμάτησε να χέζει πάνω στις κουβέρτες, την πυτζάμα μου και εμένα. Έμαθα να κάνω τρουφάκια, πάστα φλόρα, κέικ σοκολάτα, κοτόπουλο βρασμένο σε μπύρα, μοσχαρίσιες σβησμένες σε κρασί και πειραματίζομαι με λαχανικά και μπαχαρικά. Πλένοντας πιάτα οραματίζομαι τον κατακλυσμό του Νώε και χαμογελάω. Έβαλα και σταθερό τηλέφωνο και πήρα και ηλεκτρονικό υπολογιστή και μπαίνω και στο διαδίκτυο από τον καναπέ μου και μου τηλεφωνούνε οι καινούριοι μου φίλοι και απαντάω και κοιτάω στον χάρτη της πόλης και πάω και τους βρίσκω εκεί που μου λένε ότι είναι και περνάμε μερικές τέλειες ώρες μαζί και τις προάλλες στο μπαρ γνώρισα και τον Βοναπάρτη και μου ’πε ιστορίες και γέλασα σαν να ’μουν και πάλι άεργος. Η καλύτερη ιστορία του ήταν αυτή που δεν έλεγε τίποτα.

3 thoughts on “η καλύτερη ιστορία

  1. μου άρεσε η προτελευταία περίοδος που είναι πολύ μεγάλη.
    θα μου άρεσε ακόμα περισσότερο
    -απλά η γνώμη μου-
    αν συνεχιζόταν μέχρι το τέλος,
    αν διαβαζόταν με μια ανάσα η προτελευταία περίοδος συν την τελευταία.

  2. θα διαφωνήσω

    η τελευταία πρόταση αποτελεί μια ιδανική κατακλείδα

  3. Συμφωνω με το Θαναση.Θα ηταν καλο η τελευταια περιοδος να συγχωνευοταν με την προηγουμενη,ωστε να μη δινει τοσο εξωφθαλμα την εντυπωση του τελους με την εννοια της τελειας οσο με την εννοια του νοηματος.Ειναι το συνηθες τα διηγηματα να κλεινουν αποτομα χωρις περιττολογιες και συναισθηματικες εκρηξεις και ο φιλος απ’οτι καταλαβαινω δεν στοχευει στο συνηθες ,το κορεσμενο.Καλη προσπαθεια,πολυ καλη.

Κάνε το σχόλιό σου

