δώδεκα μικροί κινέζοι

βιογραφικό:
τίποτα που ν’ αξίζει
να το θυμάμαι

*

στάσου δίπλα μου
η νύχτα που ξεκινά
μ’ ανατριχιάζει

*

δεν είναι κάτι
να παίζεις με τις λέξεις
παλιομαλάκα

*

καλώς ήρθατε
δεν έχω τίποτε άλλο
εκτός από σας

*

μέσα μου σ’ έχω
κι είσαι για τα χέρια μου
απροσπέλαστη

*

πόσο δε θέλω
τις νύχτες τις άυπνες
δίχως όνειρα

*

δύσκολη νύχτα
μετρημένες συλλαβές
κι απελπισία

*

ατελής μορφή
εξιδανικευμένη
αγαπημένη

*
ψάρι στη γυάλα
πήδα για λίγο έξω
δε βαρέθηκες;

*

πνίγομαι ξανά
κι ό,τι ήθελα να πω
δε θα το μάθεις

*

κρύβομαι καλά
πίσω από κάμποσες
ανασφάλειες

*

άσχημη γεύση
φύγε από το στόμα μου
μεγάλωσα πια

3 thoughts on “δώδεκα μικροί κινέζοι

  1. Όμορφα τα χαϊκού ή χάι κάι; με μία γεύση αισιοδοξίας στο τέλος. Καλή συνέχεια 🙂

  2. χαιρομαι πραγματικά που διακρίνεις κάποια αισιοδοξία, με την έννοια κυρίως ότι δε στόχευσα σε κάτι τέτοιο, προέκυψε

  3. Στό τέλος της κάθε διαδρομή, ποιητική και μη, κρύβει και μιαν έκπληξη! Εύχομαι μόνο νάναι ευχάριστες οι εκπλήξεις 🙂

Κάνε το σχόλιό σου

