όταν ο καύσωνας έκανε πρωταθλητισμό

ένα μεσημέρι με καύσωνα στην πόλη, έκανα ασκήσεις αναπνοής σε στάση λεοφωρείων επί της Ασκληπιού. και τίποτα δεν περνούσε. για πολλή ώρα. τελικά πέρασε η Έλενα Ισιντμπάγεβα, η Ρωσίδα πρωταθλήτρια του άλματος επί κοντώ και έκατσε το χαμόγελό της δίπλα μου. εγώ είχα κάτσει πάνω σε μασημένη big bubble φράουλα. με κοίταξε με εκείνα τα μάτια, που όσοι άντρες την έχετε δει σε κάτι κοντινά πλάνα που της κάνουν οι τηλεσκηνοθέτες στίβου μάλλον με νιώθετε. πήγα να κάνω ότι βήχω, να βάλω τα δάχτυλα μου μπροστά στο στόμα, να υγράνω το ένα το πολύ συγκεκριμένο, να τραβήξω και να καταπιώ όσο πιο διακριτικά γινότανε τη βέρα μου. πουθενά βήχας. μόνο ένα μοναστηριακό κάπα κατάφερα να φτύσω από τη σπλήνα μου βαθιά και αυτό θεόξερο. υποβρύχια μούγκα και εξωγήινη παράλυση. να μη σας τα πολυλογώ, κάποια στιγμή στάθηκε όρθια μπροστά μου και με μειδίαμα άρχισε να βγάζει τα ρούχα της ένα ένα. έβγαλα την καρδιά μου πίσω από τα κόκαλα να της την προσφέρω. είχε ήδη πετάξει το σουτιέν και ετοιμαζότανε να κατεβάσει και το σλιπάκι της, όταν ήρθε το λεωφορείο μου. όρμηξα μέσα, όχι δίχως δεύτερη σκέψη. στρίβοντας στη λεωφόρο Αλεξάντρας με πήρανε τα κλάματα και με αφήσανε στην είσοδο της πολυκατοικίας μας. όταν αργά το βράδυ με ρώτησε η γυναίκα μου γιατί είμαι τόσο σιωπηλός απόψε, της είπα όλη την αλήθεια. με αγριοκοίταξε όπως ποτέ άλλοτε. την άλλη μέρα κάλεσε ηλεκτρολόγο. η γυναίκα μου είναι εναντίον των κλιματιστικών. χρόνια τώρα.

Κάνε το σχόλιό σου

