εταιρεία διάσωσης βασιλισσών

Αν η βασίλισσα είχε βάλει λίγο νωρίτερα τα κλάματα ίσως το σώζαμε το αριστερό της το πόδι. Αλλά είχε και κίνηση. Εγώ συνοδηγός. Κι εκείνο το καταραμένο φανάρι στο δρόμο μας, Ιερά Οδός με Κωνσταντινουπόλεως, ο Θεός να σε φυλάει από το κόκκινο εκεί. Έχει και μία καντίνα στο πλάι για τους ξενύχτηδες, καβαλήσαμε πεζοδρόμιο μέχρι να πρασινίσει ο Σταμάτης. Στο τρίτο σουβλάκι μας πλησίασε μια καλογερασμένη πουτάνα. Ήταν ποιητής. Έψαχνε έμπνευση. Έλεγε όχι στα ναρκωτικά και είχε να γράψει στίχο από τα δεκαοχτώ του. «Ο πούστης ο στρατός» έλεγε και ξανάλεγε, ενώ εγώ του άνοιγα την καρδιά μου, που χτυπάει μόνο για την πωλήτρια του Βερόπουλου της γειτονιάς μου.
Σε μια κοινή μας σιωπή η πουτάνα ποιητής έριξε μεταφυσικά δάκρυα διαρκείας. Πλημμύρησε η διασταύρωση, μπούκωσαν τα φρεάτια, πλάκωσαν οι πρώτες κάμερες, στο κατόπι και ο δήμαρχος. Είμαστε στον αέρα, δηλώσεις σε απευθείας σύνδεση με τηλεοπτικά στούντιο, φαράγγια ανάμεσα στα φρύδια, άλογα αγώνων στα μάτια, χαλίκια στο στόμα, αφροί ξυρίσματος στους γιακάδες. Ιώβ. Έσκυψα και χούφτωσα μια κατσαρίδα που λογομαχούσε με μια ιδέα χοιρινό στο τετράγωνο χώμα μπροστά μου, την έχωσα στην τσέπη μου. Η πουτάνα ποιητής ανασήκωσε τα πυρόξανθα μαλλιά του, ξέθαψε ένα μικρό ανεμιστηράκι και τού ’δωσε να φουρφουράει «διώχνει τα ταγκαλάκια» μου εκμυστηρεύτηκε «και το φάντασμα του Μπατσινίλα!».
Στον πύργο της η βασίλισσα σφάδαζε από τους πόνους. Το αιδοίο της αποξηραμένο δαμάσκηνο να χορτάσει μαμούθ, όπως ήδη θα ξέρετε. Στην καντίνα σώθηκε η μουστάρδα. Λιώσανε και τα κάρβουνα. Ο συνάδελφός μου «πάω για ύπνο, τουλάχιστον να σώσουμε τον βασιλιά» είπε και έφυγε. Σαλιγκάρι. Εγώ έμεινα, ανέκαθεν αντιβασιλικός, το ομολογώ. Τα σύννεφα από πάνω μας φτιάξανε το σχήμα του γύπα «κάποια σάρκα θα αποχωριστεί σάρκα της απόψε» προφήτεψα άθελά μου και ο ποιητής έριξε και άλλα δάκρυα. Ε! τότε πλακώσατε και ’σείς. Τα υπόλοιπα είναι γνωστά.
Τώρα που σας τα είπα όλα μπορώ να φταίω πιο λίγο;
Μπορώ να πάω σπίτι;
Μπορώ να ρίξω εδώ από κάτω τα μάτια μου να κοιμηθώ;
Μπορεί τουλάχιστον κάποιος να μου πει πόσο έληξε ο αγώνας ΠΑΟΚ- ΠΑΟΚ στο μπάσκετ; Στο ποδόσφαιρο ξέρω.
(σιωπή
αναστεναγμός μονός)
Τι ακούτε και ’σείς κάθε μέρα κυραστυνόμε μου!

(ΣυμεώνΤσακίρης)

Κάνε το σχόλιό σου

