Ιριδίζουσα Φλόγα

Διστάζεις…

Βυθίζεις τα μάτια της σιωπής σου στην ταραγμένη θάλασσα των ονείρων σου και μένεις αδρανής.

Κάνεις πως ακούς τους ρόγχους που ξεφεύγουν από τους ραγισμένους ουρανούς των πόλεων, όταν δυσκολεύεσαι να αφουγκραστείς τους χτύπους της καρδιάς σου.

Τα ακροδάχτυλά σου, ένας μπλεγμένος σωρός από σαπισμένα φύλλα που τρεμοπαίζουν στην ελαφριά ριπή του ανέμου.

Ξέμεινες εδώ, ή μήπως όχι;

Σε κοιτώ και θέλω να φυσήξω στο σκυθρωπό πρόσωπό σου Ιριδίζουσα Φλόγα. Γεμίζει τα σπλάχνα μου με θαλπωρή και ζέστη… και ‘συ μοιάζεις τόσο παγωμένος.

Σε τραβώ έξω από το υγρό κελί σου. Σε σπρώχνω με δύναμη ψηλά, να αναπνεύσεις το δροσερό οξυγόνο της Ελευθερίας. Αυτής, που πλουτίζει το ανθρώπινο πνεύμα με την καθαρή φωνή της δίκαιης διεκδίκησης.

Η θωριά σου μου θυμίζει ένα φίλο σκοτεινό, που κάποτε συνήθιζε να με στοιχειώνει για χρόνια… Τα έσπασα όμως τα δεσμά μου, δεν πάει καιρός από τότε.

Και από τα συντρίμμια της φυλακισμένης μου ψυχής αναπήδησε στο φώς ένα μικρό «θαύμα».

Μαντεύεις τι;

Αυτό, είναι το δώρο μου για σένα… Η Ιριδίζουσα Φλόγα !!!

atetra (e.s.)

Κάνε το σχόλιό σου

