Μετα-Άνθρωπος 2011©

Απορώ και μόνο που μπήκα στο κόπο να σας γράψω αυτό το κείμενο. Κανονικά θα έπρεπε να σας αγνοήσω, όπως σας πρέπει, όπως κάνω πάντα. Πολλοί με νομίζετε για τρελό, άλλοι με κοιτάτε σαν σίχαμα αίσχιστης τάξης. Αλλά δεν μπορείτε να καταλάβετε ότι δεν σας έχω καμιά ανάγκη. Είμαι ανώτερο όν, ανώτατο όν, πρότυπο. Θα μπορούσα να σταματήσω εδώ. Ίσως θα έπρεπε να σταματήσω εδώ, μα μιας και ασχολήθηκα με την ράτσα σας, θα σας παραθέσω μερικές πτυχές του μεγαλείου μου!

Σας παρακολουθώ που με κοιτάτε περίεργα, χασκογελώντας, νομίζοντας, μωροί, ότι με χλευάζετε. Σας λυπάμαι, γιατί δεν καταλαβαίνετε την ανωτερότητά μου, το ότι δεν έχω ανάγκη την αποδοχή σας, την αγάπη, την φιλία σας! Με ένα απλό πάτημα του «ΟΝ», η τροφοδοσία, τα καλώδια και η μνήμη του υπολογιστή – συναγωνιστή – συντρόφου μου, με συνδέει με τους αδελφικούς μου φίλους! Τόσους χιλιάδες που εσείς ποτέ δεν θα έχετε! Σε κάθε γωνιά της Υδρόγειου, έχω και έναν κολλητό. Ακόμα και οι κάτοικοι του Κρόνου, όταν θα επισκεφτούν την Γη, με εμένα θα ζητήσουν να συναντηθούν πρώτα! Πώς να συγκρίνω τέτοια αγάπη με την δικιά σας ανθρώπινη φιλία; Δεν γίνεται, δεν είναι αρκετή, δεν είστε αρκετοί! Γιατί να αποζητώ την δικιά σας στήριξη, όταν έχω τόση πολλή, τόσο απλά;

Απορώ με όλους εσάς που κυκλοφορείτε με τέτοιες γυναίκες σαύρες! Σας παρατηρώ στις σπάνιες εξορμήσεις μου στους δρόμους της σάπιας αυτής πόλης και γελάω. Να ‘στε καλά που με ευθυμείτε με την κατάντια σας! Θα ήθελα να σας προσεγγίσω μια και μόνο φορά για να σας συστήσω στο χαρέμι μου και να αγαλλιάσει η ψυχή μου με τις αντιδράσεις και την έκπληξή σας. Μιας και δεν αντέχω όμως την παρουσία σας κοντά μου, απλά θα σας αναφέρω ότι συναναστρέφομαι με ότι καλύτερο! Ένα ακόμα πάτημα του κουμπιού και όλες οι γυναίκες μου είναι κοντά μου! Καυκάσιες, Ινδοευρωπαίες, Κινέζες, Γκανέζες, όλες στις διαταγές μου. Με μια προσταγή μου, πραγματοποιούν κάθε μου όνειρο, κάθε διαστροφή και ανωμαλία! Με ακούν χωρίς να με  διακόπτουν, χωρίς να με ζαλίζουν με την ακατάσχετη φλυαρία τους ή τα δικά τους θέματα. Το ανώτερο ποιόν της φυλής μου, μου δίνει την δυνατότητα να της ικανοποιώ δίχως να χρειάζομαι ψυχικά και σωματικά προσόντα. Τι να κάνουν οι αδύναμες ανθρώπινες καρδιές σας και τα ανδρικά σας μόρια, μπροστά στα 102 πλήκτρα και τα 2 gigabyte μνήμης μου; Άλλη μια λαμπρή μου νίκη!

Για χρόνια μελέτησα τις τέχνες και τα γράμματά σας. Με συμπάθεια μελέτησα τους φιλοσόφους και συγγραφείς σας , διασκέδασα με τις παιδικές συνθέσεις των μουσικών σας και γέλασα με τα όσα μανιφέστα το γένος σας έχει διακηρύξει. Οι ημιτελείς και αστείες προσπάθειές τους, μου προκάλεσαν κάποια ελάχιστη συμπάθεια προς εσάς και το είδος σας. Γι’ αυτό και έχω συνθέσει, ζωγραφίσει και συγγράψει τα δικά μου ντοκουμέντα, τα οποία ίσως παραδώσω στους ηγέτες σας κάποια μέρα, μήπως και τους ανοίξω τα μυαλά και τα μάτια! Είδατε; Κατά βάθος σας συμπονώ, μικροί μου άνθρωποι! Νοιάζομαι για το ξεπεσμό σας, γι’ αυτό συνέθεσα νέα μουσικά και  οπτικά αριστουργήματα, συνέγραψα ασύλληπτα λογοτεχνήματα και οραματίστηκα κοινωνικές πολιτικές που ο νους σας δεν μπορεί να συλλάβει! Στα βάθη του τρισμέγιστου εγκεφάλου μου και του σκληρού μου δίσκου ο Nick Cave, o Moorcock και ο Gandhi συνάντησαν τον Καβάφη, την Βέρα Λάμπρου και το Παπαθεμελή, για να γεννήσουν την νέα σας εποχή! Η επανάστασή σας έχει γεννηθεί μέσα μου, απλά δεν σας το αποκαλύπτω, για να διασκεδάσω μαζί σας!

Τα δάκρυα χαράς που κυλούν στα μάγουλά μου και ένας πόνος από την συγκίνηση, αριστερά στο στήθος, με υποχρεώνουν να σταματήσω κάπου εδώ. Θα ενασχοληθώ μαζί σας κάποια άλλη φορά ή μόλις φάω και το 8ο πιτόγυρο που παρήγγειλα από το διαδίκτυο. Ο Μέγας Εγώ σας χαιρετώ!

ΥΓ: Μόλις πληροφορήθηκα από τα ηλεκτρονικά πρωτοσέλιδα για τον θάνατο μου. Έμφραγμα λόγω κακής διατροφής, ακινησίας και υπερβολικής δόσης αντικαταθλιπτικών, γράφουνε.  Το μόνο που με λυπεί είναι ότι δεν πρόλαβα να στείλω ηλεκτρονικές προσκλήσεις για την κηδεία μου! Κρίμα όμως και για σας που δεν θα γνωρίσετε εμένα, τη διδασκαλία και το μεγαλείο μου! Σας λυπάμαι, καληνύχτα και Αντίο!

About noeemon

γεννήθηκε το 1983 και από τότε την παλεύει δεν την παλεύει... Ασχολείται για χόμπι με τις τέχνες. Οπότε μια που είδε όλοι να γράφουν, είπε κ αυτός να δοκιμάσει!

Κάνε το σχόλιό σου

