Μορφές

Σχηματισμένες γυμνές μορφές πάνω στα βιβλία μου

γυμνές μορφές που δεν είχε πάρει το μάτι μου

αλλά σχηματίζονταν στην αντίληψη μου αυτόματα

γυμνές

που τίποτα άλλο δεν φορούσαν

παρά μόνο την μαυρίλα που τις έδινα εγώ

με το κάρβουνό μου

όσο γυμνές και αν φαίνονταν

πάντα υπήρχε μια μαυρίλα που τις σκέπαζε

μορφές

που ήθελαν να εκφράσουν

την γύμνια της ψυχής μου

μορφές

που ήθελαν να αποκαλύψουν την γύμνια του πνευματος

πάνω στα βιβλία

μορφές

που όταν τις φυσούσες

γίνονταν σκόνη…

Κάνε το σχόλιό σου

